Thursday 20 October 2011

Warkah buat pakatan haram part 1

1. PASS hanya ada seorg berbangsa Cina dalam seluruh partinya. Kenapa ? Adakah PASS praktikkan Ketuanan Melayu ?

2. Dlm PRU-12, parti DAPP hanya memilih bangsa Cina dari partinya utk bertanding di semua kerusi DUN dan Parliament. Adakah kep...impinan DAPP racist terhadap bangsa yg lain ?

3. Pemilihan pucuk kepimpinan PKRR yg baru lepas, dicemari dgn pergaduhan, protes, undi hantu, undi tak dibenarkan, yg menyaksikan Zahiid Ibrahiim keluar dari parti kerana kecewa dgn keTidakAdilan parti yg konon nya memperjuangkan Keadilan.

4. Parti PKRR sudah jadi parti anak beranak. Kenapa penyokong pakatan Lalang membiarkan perkara ini jadi. Ayah/Ibu/Anak/Lover semua jadi pemimpin atasan PKRR. Tak malu ker ?

5. Bangsa India telah ditolak ramai2 oleh pemilih dlm pertandingan PKRR baru2 ini. Skrg Pemimpin PKRR melantik seorg India dalam barisan Naib Presiden Parti. Tetapi dia tak boleh cakap atau tulis dalam India, jadi macam mana nak berhubung dengan Bangsa nya sendiri ?

6. Di mana letaknya Islam dalam parti PASS apabila berpakat dengan parti DAPP yg jelas hanya bertujuan porak perandakan bangsa Melayu dan umat Islam di negara.

7. Kenyataan Nizar di sidang DUN Perak bahawa Hudud dan Islam tak ada dalam mana...2 perlembagaan parti PASS atau mana2 memo dari partinya. Nizar itu adalah ahli parti DAPP atau PASS ?

8. Isu Apko telah dijelaskan melalui satu surat dari Apko ke Malaysia yg menafikan kenyataan Anuwar pasal 1Malaysia. Kalau pakatan lalang tak percaya, kenapa percaya pulak pada superimpose2 surat perundingan Apko/Kerajaan Malaysia yg dibawa oleh blog2 pakatan Lalang ?

9. Isu Hasil Haram yg difatwakan halal oleh YAB MB Kelantan. Di mana hasil dari judi dan arak dari Negeri Kelantan digunakan utk pembangunan Kelantan dihalalkan oleh Menteri Besarnya sendiri. Kenapa penyokong pakatan lalang tuduh Kerajaan ...Pusat yg berbilang kaum, bila Kerajaan nya sendiri yang kononnya mengikut Islam menghalalkan hasil haram ?

10. Kenapa ramai ADUN/MP dari pakatan 3 jahanam telah keluar dari parti lalang mereka sejak PRU-12 ? Dulu penyokong kata ADUN/MP Barisan Nasional akan keluar sertai pakatan, sampai hari ini, habuk pun tader ?

11. Tanah adalah dibawah kuasa Kerajaan Negeri, jadi bagaimana BN boleh dituduh pasal tanah skrg ? Sudah lebih 2 tahun berlalu sejak PRU-12, apa2 isu tanah adalah isu pakatan 3 jahanam. Spt Surau di Rawang yg dituduh pakatan lalang adalah kerana BN. Bagaimana isu ini boleh jadi isu BN kalau tanah sejak lebih 2 tahun telah dibawah kuasa Kerajaan Negeri Pakatan Lalang ? Pelik bin ajaib.

12. Menantu Menteri Besar Kelantan telah dilantik dulu sebagai CEO Perbadanan MB Kelantan. Ini adalah satu badan Kerajaan yg dibiayai oleh wang rakyat. Bukan satu syarikat Sdn Bhd di bawah parti PASS. Adakah penyokong pakatan Lalang menyat...akan bahawa mereka merestui nepotisma di dalam pakatan 3 jahanam tetapi tidak utk di luar ? Adakah penyokong parti PASS buta kepada nepotisma atau adakah nepotisma halal dalam Islam yg kononnya dibawa oleh mereka.

13. Anak kpd YB Lim Kit Siang telah mengambil alih tempat berkuasa di parti DAPP. Adakah parti DAPP jugak menjadi pembiakkan nepotisma ? Adakah penyokong parti DAPP pun suka pada nepotisma tetapi bukan di luar ? Kenapa parti DAPP yg beranakkan YB Lim Kit Siang dan skrg YB Karpal Singh tidak mengambil tindakan tolak nepotisma di dalam parti. Apakah perjuangan mereka yg sebenarnya ?

14. Apa kaitan PASS for ALL dengan ISRAEL FOR ALL ? Nampak sangat bahawa kenyataan ini adalah sama. Adakah PASS kerjasama Israel ? Kalau tidak, kenapa PASS tak tolak "PASS FOR ALL" ?

15. Anuwar telah menipu rakyat pada 16 SEP 2008 kerana me...nyatakan bahawa dia akan ambil alih Kerajaan Persekutuan pada tarikh itu. Kenapa penyokong lalang tak nak jawab isu ini ? Dan kenapa pakatan lalang merestui rampasan kuasa ? Adakah negara Malaysia ini tempat permainan politik untuk mereka ?

16. YAB MB Kelantan Nik Aziz telah MENDOA BALA kepada Perdana Menteri Malaysia DS Najib. Penyokong pakatan lalang kata tak ada masalah kerana mereka rasai bahawa MenDOA BALA lebih baik drpd mendoakan baik utk umat Islam. Bila ditanya BILA YAB MB Kelantan Nik Aziz PERNAH MenDOA BALA utk mana2 pemimpin PASS, penyokong pakatan lalang semua senyap. Kenapa ? Utk Perdana Menteri penyokong PASS telah menghalalkan.

17. Adakah YAB MB Kelantan disamakan dgn mana2 nabi ? Penyokong PASS rela lompat dari jambatan daripada menegur YAB MB Kelantan ? Islam ajaran siapa yg dibawa oleh penyokong2 pakatan lalang ?

18. ADUN/MP DAPP dan PKRR kafir yang menggunakan... surau/Masjid utk membawa mesej politik diHalalkan oleh parti PASS. PASS kata SETUJU utk kafir membaca surah kerana Insyallah memberi hidayah kpd mereka utk masuk Islam. Dah lama dah, YAB Lim Guan Eng sudah masuk Islam tak ? Mana2 yg lain sudah masuk Islam tak ? Kenapa lama sangat ? Atau parti PASS menipu rakyat hanya kerana nak dapat sokongan dan habuan dari parti DAPP ?

19. YB Azmeen Ali telah menang dlm pilihan tertinggi kepimpinan, walaupun sehari sebelum 1000 undi pun tak cukup ? Macam mana benda ini boleh terjadi, dan adakah penyokong pakatan lalang menghalalkan ala demokrasi di PkRR supaya parti anak beranak boleh terus berupaya di arena politik semasa ?

20. YAB MB Kedah telah dituduh pergi main golf pada hari pertama Banjir besar 2010 di negeri Kedah? Penyokong pakatan lalang kenapa tak ada fakta di mana Menteri Besar mereka ? Mereka hanya beri jawapan2 yg tak ada isi, spt 'buat kerja ken...a tunjuk, kenapa nak tunjuk' dan macam2 lagi. Tetapi bukti bahawa YAB MB Kedah turun padang hari pertama Banjir Besar habuk pun tader.

No comments:

Post a Comment