Monday, 24 October 2011

TM II vs Musang Berjanggut --> bahagian III



Musang Berjangut
salam tun maharezza post istimewa untuk ko....seperti yg di jajnjikan f1.......kes kematian ayrton senna.... apa pendapat ko tentang kemalangan tu..sbb teknikal atau pemandu itu sendiri????? hahahahahahahahaha
----------------------------------------------------

  • Musang Berjangut aku sokong tu.... itu juga sbb yg boleh menyebbkn kemalangan tu....tapi schumacher hanya 0.7 saat di belakng senna
    12 minutes ago · Like

  • Tun Maharezza II dlm masa 0.4 saat ni..dlm f1..ia adalah spt 1 jam..ditambah pula dgn kelajuan yg tinggi dn gear yg sdg memaksa kuasa enjin ke maksimum sdg berlaku...anin pusar ini bisa menjadikan keta senna yg beratnya ketika ini 650 kg..menjadi 65 kg shj !!!
    12 minutes ago · Like

  • Musang Berjangut maknanya agak rapat juga tu..kamera pada kete schumacher amat jelas pelagaran senna dgn dindind tresebu.t
    11 minutes ago · Like

  • Tun Maharezza II ‎0.7 sat adalah dlm f1..jaraknya 500 meter...
    11 minutes ago · Like

  • Baginda Reformasi ajal die dah dekat ler tu
    11 minutes ago · Like · 1 person

  • Nuur Lida Ida ‎:)

    9 minutes ago · Like

  • Tun Maharezza II yb mb..saya sudah katakan banyak kali kpd kamu.,.dn harap kamu faham dn x ulang isu yg sama..enatlah nk layan..!! kan saya dh katakan....vortex itu x berlaku lama..ia berlaku dlm amsa 3-4 saat shj...dn ia berlaku sentiasa...berlakunya nano vortex itu..spt yg saya telah katakan banyak kali..iaitu..campuran suhu panas dn lembab...
    9 minutes ago · Like

  • Tun Maharezza II so yb mb,.,saya harap.,.u x ulang isu sama berkali kali...u x konsisten..pls jelaskan dn justifikan apa yg uu kata spt mana saya buat...
    9 minutes ago · Like

  • Musang Berjangut habis apa pandanga ko...faktor angin je ke????
    9 minutes ago · Like

  • Nuur Lida Ida MUDAH2HAN SEMPAT MENGUCAP..
    9 minutes ago · Like

  • Tun Maharezza II jgn potong stim saya nk jelaskan kat u ni bro....jgn main soalan ulang !
    9 minutes ago · Like

  • Tun Maharezza II yah..faktor mother nature...
    8 minutes ago · Like

  • Baginda Reformasi yer Nuur Lida Ida.. jom kite bincang pasal kematian TBH dan Sabrani Kastam plak..
    8 minutes ago · Like

  • Baginda Reformasi angin/debu yang membuat die jatuh
    7 minutes ago · Like

  • Tun Maharezza II yah..yb mb...500 meter jarak..0.7 seconds..tu hanya 0.2 saat shj....sbb senna brake..n schumacher bergerak....dn kemudian.s.chumacher pula kena brake spt senna.sbb tu..jarak x main peranan besar kpd schumacher !!
    7 minutes ago · Like

  • Tun Maharezza II apa signifikan keta schumacher yg cba sampaikan..masuk n dh 5 kali u sebut pasal keta schumacher dn jaraknya tu..tapi u justfikasikannya...secara teknikal..
    7 minutes ago · Unlike · 1 person

  • Musang Berjangut bukan...... keyakinan aku..adalah setup kete tu ada yg x kene...x fully selamat..di tambah pula kotrovesi senna menumbuk eddi ervine ..2 perlumbaan sebelumnya
    6 minutes ago · Like

  • Baginda Reformasi kalau jatuh dari tingkat 87 klcc camne rupe mayatnye? dan jika mangsa berat lebih kurang 100kg bape sec sampai cecah bumbung SURIA? mohon penjelasan dewan
    6 minutes ago · Like

  • Musang Berjangut senna adlah good dirver
    6 minutes ago · Like

  • Tun Maharezza II yb mb..apa yg salahnya..mg lah...apabila engine breaking..rev engine pasti turun..tapi u kena ingat..diwaktu keta diawangan....driver mcm senna..ke 2 kakinya.dibrake dn throtlle utk hadapi segala kemungknan...pemanduan keta f1 bukan spt keta biasa !!
    5 minutes ago · Unlike · 1 person

  • Tun Maharezza II aku kaji ke ni la bro..hahaha..u dont know me bro....
    4 minutes ago · Like

  • Tun Maharezza II kaji kes*
    4 minutes ago · Like
     
  • Tun Maharezza II apa kiatan senna tumbu irvive dgn insiden ini ?
    3 minutes ago · Like

  • Musang Berjangut ya saya tahu tun suhu sekitar suhu tayar ..arah angin ..berat kete..muatan minyak..kadar kehausan tayar dan cengkaman tayar pada setiap kelajun berbeza..F1 x sama mcm kete di jalan raya...
    2 minutes ago · Like

  • Tun Maharezza II sudah saya katakan..set up keta...x sama performancaenya..kerana set keta juga bergantung kpd keadaan tayar....dn berat keta....apabila tayar sudah haus di 10 lap pertama akibat pemanduan agresif diawal perlumbaan...dn kekurangan min yak..menyebabkan keta menjadi ringan dn hilang stabilitynya...
    2 minutes ago · Like

  • Musang Berjangut sapa yg selami...fungsi kete F1 akan faham..perangai kete tu... pada sesuatu keadaan..
    about a minute ago · Like

  • Baginda Reformasi tapi kete F1 tu kalau tayar die tak haus dan panas break xmakan...
    about a minute ago · Like

No comments:

Post a Comment