Monday 24 October 2011

demo : bom asap dn water canon

Tun Maharezza II

Emalsa IsMa YB TUN..jom join DEMO..saya join nak jugak merasa percikan water conan n bom asap..paling tdk pun merasa gak lah nikmat pembaziran kan...tp saya setuju dgn pendapat yb tun..aper2 pun terpulang pada keadaan...
6 minutes ago · Like

Tun Maharezza II yb dr...bijak bukan maksud spt yg u katakan...x kira sapa kerajaan sekali pun....bagi saya...cara demo gulingkan kerajaan bukan cara terbaik dn sesuai dgn kita....itu pendirian saya..saya berhak keatas siapa shj yg saya mahu sokong !!
4 minutes ago · Like

Tun Maharezza II yb EI...water canon dn bom asap..digunakan oleh semua agensi keselamatan seluruh dunia....ia dicipta dn digunakan utk mengawal kestabilan negara..keselamatan negara...ia bukan utk digunakan sesuka hati....penggunaan nya..perlu di situasi emncabar dn situasi provokasi yg mleampau....water canon dn bom asap..x boleh digunakan sesuka hati.....pihak yg gunakannya..perlu melaporkan dalil penggunaannya....dn penggunaanya perlu mengikut peruntukan undang undang dn akta polis...tiadav siapa un boleh arahkan utk gunakannya semudah sesuka hati mereka......pihak agensi keselamatan negara berhak menggunakannya..apabila pendemo melanggar undang x 2 jenayah huru hara...
2 seconds ago · Like

No comments:

Post a Comment